چماقداران شاهنشاهی در دهه ٣٠ ملقب به دیزی خوران آریامهری









نظرات

  1. دیزی خواران ؟ ساندیس اون موقع نبوده!

    پاسخحذف
  2. بنابر این اول سلطنت طلبان را از مبارزه با رژیم آخوندی سلب صلاحیت کنیم، بعد با خود آنها مبارزه کنیم و در آخر اگر توانی‌ باقی‌ ماند بریم سراغ آخوندها. ولی‌ در عین حال شعار مرگ بر شاه رو هیچوقت فراموش نکنیم!

    پاسخحذف
  3. You know what he told Mr. Shaaban Jafari,
    We the lompan ( the lats) gave to power to intelectuels but in year 1979 ( 1357 ) the intelectuel gave to power to the ( Lats ) just imagine this man how is think prefectly and better than all the peopls ( ROSHANFEKRAN ) , I really salute him as loyalty man and i am proud what he did to baster MOSADEQ. :

    پاسخحذف
  4. آخه مردحسابی !!!!!!
    تو این آدمارو با این بی ناموس همپالگی های ساندیس خورتون یکی میدونین ؟ این بابایی که عکسش رو انداختی یعنی شعبون بی مخ . اولا هیچوقت عکسی با شاه اونم اینطور تناتنگ با اون لباس چارواداری سرکوچه ای نداشته و خودت با فتو شاپ درستش کردی ایول ! دوم آخه چطوریه که تو اون عکس نخست وزیر مملکت که 20 سال بعد از اون جریان بوده اونوقت این شعبون بی مخ از روزهای کودتا درسال 1332 هم جوانتر و لاغر تره !سوم دیگه این کارها فایده ای نداره و اون سرورت سدعلی باهاس بره. خوش باش

    پاسخحذف
  5. hala malom shoid ke hamin shaban bi mokh, mokhesh behtar az be estelah rahabarne syasi ma mesle bazergan, bani sader, frohar, yazdi va vava ...... ke hame daste khomini bosidan badesh ham zelat bar y dar raftan ya mordan

    پاسخحذف
  6. Bazi ha ra bayad bezoor khoshbakht kard mesle iraniha

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب بالاترین : برای درج مطالب دنبال مستندات بگرد. هر دروغ و ... را واقعا توهین به شخصیت خودتان است که لاطاعلات رادر معرض دید عمومی بگذارید . در واقع با این عمل یکی به میخ میزنید یکی به تخته. موضع خود را روشن کنید .

      حذف
  7. خوب حالا که چی‌ بشه از این عکسها ی که در وبلاگ میذاری تو تودهی - نفتی‌ بد بخت که هنوز در تاریخ ۶۰ ساله پیش گیر کردی و فسیل شدی. همین جمهوری جهل و جور و فساد که تمام شماها را کهریزکی کرد و بد هم تارو پود شما‌ها را نابود کرد. حالا روانش شاد محمد رضا پهلوی شماها را یا در زندان می‌انداخت که بنشینید و از لنین و همون اشغال‌های خودتون با هم بحث کنید یا به آلمانه شرقی‌ تبعید میکرد. آخه خجالت هم خوب چیزی هست. واقعا همین حقتون بود و شد.

    پاسخحذف
  8. با گذاشتن این عکس ها چیو می خوای ثابت کنی ؟ می خوای وجه خاندان پهلوی خراب کنی ؟ چاییدی !!! لطفا این بنده خدا ها رو با ساندیس خورها مقایسه نکن ! بجای این چرت و پرت ها باید دنبال اتحاد باشیم که هرچه زودتر این آخوند ها رو از مملکتمون بندازیم بیرون !

    پاسخحذف
  9. «هنوز چند صباحی از سرنگونی رژیم شاهنشاهی سرمایه داری و جلوس دولت هار اسلامی بورژوازی نگذشته بود که شرکای ناراضی مردارخوار حاکمان ساقط، چرتکه های قیاس به دست، بازی با موج توهم توده های فرومانده و سردرگم را آغاز کردند: « قدر عافیت ندانستید، حالا بکشید، فریب خوردید، راه افتادید و انقلاب کردید، کشتارها بیشتر از گذشته است، صنعت رو به ویرانی است. بیکاری روزافزون است، شمار زندان های این رژیم بیش از زمان شاه است، چادر و حجاب اجباری نداشتیم و حالا داریم، سنگسار و قصاص وجود نداشت اما امروز بیداد می کند، امنیت از گذشته بدتر شده است..» و از این نوع حرفها ···

    بازار قیاس پردازی ها در طول این سه دهه هر سال پررونق تر از سال پیش بوده است. با وقوع جنگ ایران و عراق، کشتارهای عظیم بعد از خرداد 60، حمام خون سال 67، غرق شدن توده های کارگر و فرودست در باتلاق گرسنگی، بیکاری، فحشاء، اعتیاد و سایر سیه روزی ها، این بازار پرغوغاتر شد، مشاجرات هسته ای، تحریم ها و خطر حمله نظامی امریکا آن را به اوج رونق رساند.

    حرف قیاس کنندگان از آغاز تا فرجام یک چیز است. خلق یک نوستالوژی ارتجاعی متضمن شستشوی مغز و ذهن انسان ها، اینکه گویا رژیم شاه از خلف اسلامی خود بهتر بود و برای رهائی از چنگال قهر حاکمان فعلی باید به سراغ وارثان تاج و تخت رفت!!

    پاسخحذف
  10. «عمر واقعی رژیم شاه از کودتای سیاه 28 مرداد سال 32 آغاز شد. سنگ بنای استقرارش را باید در عزم مشترک دولت امریکا و بورژوازی داخلی شریکش برای درهم کوبیدن خونبار جنبش کارگری، سازماندهی جامعه به عنوان حوزه نیروی کار ارزان، خفه کردن هر صدای اعتراض هر انسان عاصی از فشار بردگی مزدی، تبدیل ایران به زرادخانه تسلیحاتی و ایجاد پایگاه نظامی قطب غربی سرمایه

    رژیم شاه از دل کودتائی شوم با این اهداف بشرستیزانه بازپردازی شد و به عنوان ماشین قهر، کشتار و توحش سرمایه در ایران و منطقه شروع به انجام وظیفه کرد. روزهای بعد از کودتا فقط با دوره وحشت و دهشت بعد از خرداد سال 60 قابل مقایسه است. زندگی میلیونها کارگر و زحمتکش اسیر سونامی خون شد. ژاندارمری هر روستا، شهربانی هر شهر کوچک، کلانتری های هر محله هر شهر بزرگ، زندان ها، سیاهچالها، شکنجه گاهها، پادگان ها و مراکز نظامی سراسر کشور از دستگیرشدگان پر گردید. دارها بر پای و میدان های تیر، کثیر و کثیرتر شد. موج وحشت و کشتار تمامی جامعه را در خود غرق ساخت. در قیاس میان روزهای بعد از 28 مرداد 32 و 30 خرداد سال 60 یک چیز را نباید فراموش کرد. در هر دو دوره سونامی دهشت و کشتار راه افتاد»

    متن بالا از نوشتۀ اخیر ناصر پایدار اخذ شده

    پاسخحذف
  11. منهم با پیر با تجربه صددرصد موافقم باید با کسانیکه خواهان نظام پادشاهی یعنی نظامی که نگاهدارنده ایران در قرنهای درازی بوده است مبارزه کنیم تا زودتر ایران را به نفع مبلغان دیزی مصادره وتکه وپاره کنیم ای کاش قدری هم انصاف در بین هواداران مصدق بود خود بنام یک مصدقی سابق اقرار میکنم که نیست خصوصا که از جنس خان زاده ای نظیر بهرام مشیری باشند که بقول آقای فروزنده وکیلی عالی است اما یک قاضل بی انصافاست نه دوستان به جایی نخواهیم رسید بنگرید از کودکستان تا دانشگاه از خیابان تا بیابان را ذهن مریض مرتجعان چگونه شخم میزند بنگرید که زندانها را که پرکرده است غیر ساسی ها را میگویم بنگرید که خیابانها را از اعتیاد وفاحشه گری که پر کرده است بنگرید که نمازگزاران وساندیس خ.راران ومدیران وامر کنندهخ ها چه ریخت وشمایلی دارند بنگرید که زن ایرانی چه میکشد بنگرید که ثروت ها کجا رفت بنگرید بنگرید بنگرید آیا سزوار نیست که با دیزی خواران مبارزه کنیم وسانیدیس را فراموش ما که خود کرده ایم وخود کرده را تدبیر نیست میدانیم که آن نظام هرچه بود خوب بود اگر عالی نبود عالی میشد آنهم با گذشت زمان وحتما شده بود البته اگر دیروز میدانستیم که امروز این خواهیم بود وحتا بناست 300 میلیون بشویم در حالیکه تخم مرغمان هم مشکل دارد مرگ بر دیزی خواران مرگ بر لاتهای جوانمرد درود بر سانیدس خواران درود بر پرورش دهندگان فساد وفحشا مرگ بر 1 سلطنت طلبنانادان اما دکتر سعید سکویی که آبرویی برای خاندان پهلوی نخواهد گذاشت وبنزین سوپر به باک هواداران خیالی مصدق خواهد ریخت

    پاسخحذف
  12. در قیاس میان روزهای بعد از 28 مرداد 32 و 30 خرداد سال 60 یک چیز را نباید فراموش کرد. در هر دو دوره سونامی دهشت و کشتار راه افتاد» marg bar har che Shah va akhound!!!

    پاسخحذف
  13. کشور عقب مانده در همه چیز عقب است. نه تنها در صنعت و تکنولوژی بلکه در سیاست هم عقب است. در نتیجه در نوع موافقت و مخالفت سیاسی هم عقب است. جامعه عقب مانده وقتی‌ پای به دنیا سیاست می‌گذرد ایدئولوژی زده میشود. راه افراط و تفریط در پیش می‌گیرد. حتا از شرایط خوب هم نمی‌تواند بهره برداری کند و فرصت سوزی می‌کند. مانند شطرنج باز ناشی‌ از پیش آمدن شرایط مناسب هول میشود و خراب می‌کند.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار نرخ حداقل دستمزد به دلار در 40 سال گذشته

مردم عقبمانده یا حاكمیت ارتجاعی؟

در محکومیت تحریمهای اقتصادی آمریکا